9 tudományos módszer a leggyakoribb alvási problémák megoldására


Gondod van az éjszakai alvással? Függetlenül attól, hogy a stressz, valamilyen fájdalom vagy a fényes kék monitor tart-e ébren, ha nem kapja meg a tested a napi 7-9 óra alvást, az egész nap nem ér semmit. A tudomány csodálatos erejének köszönhetően már tudjuk, milyen egyszerű módszerekkel orvosolhatjuk a leggyakrabban előforduló problémákat.

Nem, nem beszélünk melatonin kiegészítőkről vagy kamilla teáról (bár ha ezek eddig segítettek neked, használd!). Olyan egyszerű dolgokról lesz szó, mint az ébresztő beállítása vagy a koffeinbevitel idejének megfelelő kiválasztása, vagy hogy hova helyezz párnákat egyes betegségek enyhítéséhez. Még a szobahőmérséklet is szerepet játszhat abban, mennyire alszol jól.

Nos, nem tudunk elmondani minden nagyszerű tippet. Görgess lejjebb és tudd meg, hogy lehet igazán édes álmod ma este - vagy már most, ha a szemhéjaid kezdenek elnehezülni az olvasástól.

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

Forrás: Bored Panda

Aktuális

A gyerekeket meg kell tanítani a hallásvédelemre

2018. 07. 15.

Minél előbb tanulják meg ezt a fontos szokást, annál jobb.

6 inspiráló tipp a bakancslistánkra: csak egyszer élsz!

2018. 07. 09.

Egy távoli országban nyaralás, egy teljesen új autó, vagy csak egy új kanapé. Álmodozás olyan termékekről, szolgáltatásokról vagy lehetőségekről, melyek csak akkor merülhetnek fel, ha milliomosokká válunk. Mit tennél, ha hirtelen egy halom pénzt nyernél? Álmodozni és fantáziálni a lehetőségekről nagyon izgalmas, hiszen a határ a csillagos ég. De az álmok nem válnak valóra, ha nem nyerjük meg rá a pénzt. Bár kevés esély van rá, hogy hirtelen milliomosok legyünk, sosem baj, ha álmodozunk és célokat tűzünk ki magunk elé. Készítsünk bakancslistát, kövessük a szívünket és váltsuk valóra álmainkat.

Hangszigetelő füldugók a tökéletes csendért

2018. 07. 02.

Időről időre mindenkinek szüksége van egy kis békére és nyugalomra. Például, amikor próbálunk koncentrálni a munkahelyen. Miközben a kollégák már egyértelműen megkezdték a hétvégéjüket. Vagy amikor szeretnénk már elaludni, de a szomszéd gyerekei a kert egyik végéből a másikba kiabálnak. Ilyenkor azt kívánjuk, bárcsak léteznének hangszigetelő füldugók. Olyan, ami kívül tart minden kellemetlen zajt. Van ilyen füldugó?

Véd a bukósisak a túlzott zajtól?

2018. 06. 25.

Nyilvánvaló, hogy a biztonság érdekében szükség van egy jó motoros bukósisakra. Azonban a fülek ugyanúgy védelemre szorulnak motorozásnál. A szélzaj hangja motorozáskor elérheti a 115 dB-t a bukósisak alatt – és ne felejtsük el, hogy a 85 dB feletti zajok halláskárosodást okozhatnak. Sőt, könnyebben elfáradunk, és nem tudjuk a kommunikátort sem használni a túlzott zaj miatt. Tehát a szélzaj egy eléggé központi téma a motorosoknál.

HSP: füldugó és hiperérzékenység

2018. 06. 18.

Esther egy hiperérzékeny személy (highly sensitive person - HSP). Mesél nekünk, milyen az, amikor túlzott stimuláció éri. "Rendszeresen a külső ingerektől stimulálva ébredek. A zászlórudat csapkodják a fémkábelek. Sikítozó gyerekek rohangálnak kint. A mosógép hangja. A kutya lába kopog a padlón. Vagy kint ugatnak. És a szelet még nem is említettem..."

Kapcsolódó termékek

Alpine SleepSoft - Füldugó alváshoz, tanuláshoz

Alpine SleepSoft - Füldugó alváshoz, tanuláshoz

4.490Ft

Termékjellemzők: Tompítja a környezeti zajokat és a horkolás hangját Rendkívül kényelmes termoplasztikus anyagból készül A csengő, a riasztó..

Instant Éjszaka - Alvómaszk

Instant Éjszaka - Alvómaszk

4.990Ft 5.990Ft

Pihenjen bárhol kényelmesen. Most füldugóval kedvezményes áron. Az ár bevezető ár. Hol és mikor érdemes az Instant Éjszaka Alvómaszkot használni..