A tökéletes alvópóz a jobb alvásért


Ebben a cikkben az alvásról és a legjobb alvó pozícióról beszélünk. Te is olyan ember vagy, aki képes órákig ágyban maradni némi extra szundiért? Vagy elég 5-6 óra pihenés is? Hogy kinek hány óra alvásra van szüksége, egyénenként nagyon eltérő lehet. Néhány ember tényleg 8 óra alvást igények, másoknak pedig ennél kevesebb is elég ahhoz, hogy másnap frissek legyenek. Az alvással töltött órák száma mellett a fekvőhelyzet is rendkívül fontos. Melyik a tökéletes alvópóz?

Hason vagy magzatpózban

Attól függetlenül, hogy milyen ágyban alszol, legyen az egyszemélyes ágy vagy hatalmas franciaágy a nyaraláson, általában automatikusan ugyanazt az alvópózt veszed fel. Személy szerint én az oldalamon, félig hason szeretek feküdni. Egyes alvópózoknak különböző hatásaik vannak az alvásunkra és a fizikai állapotunkra. Okozhatnak például a hát-, nyak- vagy vállfájást. Az alvó pozíció mellett a párna és a matrac szintén fontos tényezője az alvásnak. Kifejezetten nehéz változtatni az alvópózunkon, mivel ez egy olyan dolog, melyet már megszoktunk. Viszont ha a változás megszüntetheti a fizikai panaszokat, végül is megér egy próbát, nem?

A legjobb alvópóz

Sokat lehet arról olvasni, hogy rossz a hasunkon aludni, a hátunkon fekve pedig horkolhatunk. Nincs olyan, hogy tökéletes alvópóz, hiszen az alvás megfelelő körülményei személyre szabottak. A következő infógrafika szépen mutatja, hogyan változtassunk az alvópózunkon a panaszaink szerint.

Forrás: Alpine Hearing Protection

Aktuális

Az idegstimuláció és az ismétlődő hangok javítják a hallást

2019. 08. 19.

Új kutatások szerint a rohamokat megakadályozó elektromos stimuláció kombinálása az ismétlődő zenei hangokkal javítja az agy zajfeldolgozó képességét. Ez a felfedezés segíthet enyhíteni a fülzúgást (tinnitusz) és elősegíteni az autizmussal élők kommunikációs készségeinek javítását. Az első ilyen jellegű tanulmány a Journal of Neurophysiology-ben jelent meg.

10-ből 7 fesztiválozót veszélyeztet a maradandó halláskárosodás

2019. 08. 12.

A németek több mint 72%-a szenved hallásproblémától fesztivállátogatás után. Ez egy nemrég készült tanulmány eredménye, melyet a DJ MAG készített az Alpine Hearing Protection nevében. Egy jó hallásvédővel megelőzhető ez az egyre gyakoribb egészségügyi probléma.

Te használsz hallásvédőt?

2019. 08. 05.

Az üzenet egyértelmű és pontos: használj hallásvédelmet, hogy elkerüld a halláskárosodást!

Hogy kerüld el a halláskárosodást nyáron?

2019. 07. 29.

Tűzijáték. Fűnyíró és levélfújó. Szabadtéri koncertek. Íme néhány tipp, hogy védheted a füleid a szezon hangos zajaitól.

Egy Baby Boomer útja a halláskárosodás felé

2019. 07. 17.

Nagyon büszke voltam a HIFI-mre. Darabról-darabra állítottam össze az eBay-en talált klasszikus erősítőtől a speciális lejátszóig, mely több mint 1000 dollárba került. A CD lejátszó egy mérnöki csoda volt és minden egyes részét jól ismertem.

Kapcsolódó termékek

0Ft

..

Instant Éjszaka - Alvómaszk

Instant Éjszaka - Alvómaszk

7.490Ft

Pihenjen bárhol kényelmesen. Most füldugóval kedvezményes áron. Az ár bevezető ár. Hol és mikor érdemes az Instant Éjszaka Alvómaszkot használni..