Egészséges rutin tinnitus mellett


Fülzúgással élni nem könnyű és jelenleg nincs rá gyógymód, ezért bármi, amivel minimalizálhatod, jelentősen javíthatja az életminőséged és megér minden időt, erőfeszítést.

Miután megtalálod a legjobb relaxációs és stresszkezelési technikákat, szentelj időt arra, hogy a mindennapi rutinodba építsd őket, hiszen ez a kulcs az egészséges és pozitív életmódhoz. Az egészséges szokások rutinná tételétől képessé válsz kontrollálni a jóllétedet, alacsonyan tartani a stressz szintjét és javítani az életminőségedet a tinnitusszal.

Számos módszer létezik a relaxációra és a stressz csökkentése mellett, de személyenként eltérő, hogy kinek melyik válik be. Itt találhatsz néhány fülzúgásnál ajánlott egészséges szokást, melyeket érdemes a napirendedbe építened.

Egészséges szokások tinnitus esetén:

  • Relaxációs technikák
  • Meditáció
  • Hangterápia
  • Elfoglaltságok és hobbik
  • Diéta
  • Edzés
  • Zenehallgatás
  • Olvasás

Az egészséges tinnitus rutin megteremtésének legnehezebb része a kezdeti időszak, de mint minden új szokás esetén, ha az első héten túl vagy, utána könnyebb. Megtartani a rutint kihívást jelent, de itt van néhány tipp, hogy biztosan ne add fel.

5 tipp az egészséges rutin megtartásához:

  1. Írd le a céljaidat
    Amikor napi vagy heti rendszerességgel látod leírva őket, az átlátható struktúrát könnyebb feldolgozni, és ez a módszer növeli a siker esélyét is.
  2. Jelöld a folyamatot naptárban
    A haladás vizuális reprezentációja és az egyre több sikeres nap segít motiváltnak maradnod.
  3. Légy rugalmas
    Ugyanazt az általános rutint követni ideális, de gyakran előfordul, hogy rugalmasnak kell lenned, egy-egy ilyen helyzet enyhít a merev napirend okozta nyomáson.
  4. Támogatói rendszer
    Oszd meg a céljaidat és a sikereidet barátaiddal, családtagjaiddal, valamint a tinnitus közösség hasonló gondolkodású embereivel. A támogatói hálózat kiépítése segíthet megtartani a szokásokat.
  5. Ne keress kifogásokat
    Ne hagyd, hogy egy-egy kifogás kizökkentsen az általad kialakított pozitív rutinból, légy következetes, mert hosszú távon ez vezet előnyökhöz.

Írta: Nic Wray

Forrás: www.tinnitus.org.uk

Aktuális

Koncentráció az osztályban: 10-ből 1 gyermek fültokot visel

2020. 11. 13.

Egyre gyakrabban látható, hogy gyermekek fültokot viselnek az osztályban. Persze nem azt a típust, melyből zene szól, hanem speciális hallásvédőt. A gyerekek kevésbé kalandoznak el és jobban tudnak koncentrálni. A kutatások szerint ez javítja az iskolai teljesítményt. Azokban az iskolákban, ahol fültokot bocsátanak a diákok rendelkezésére, ez nagyon jól működik. És sok szülő is vásárol a gyermekének fültokot az iskolában használni. Hollandiában a gyerekek 10-15 százaléka visel hallásvédőt, hogy jobban tudjon koncentrálni az osztályban. A népszerűsége pedig egyre csak növekszik. Vajon miért van ez?

Vess véget a horkolásnak: 10 tipp

2020. 11. 02.

Horkolás. A horkolás egy tartós kellemetlenség, mely világszerte több millió ember kialvatlanságáért felelős. És mivel ilyen sokan szenvednek a horkolás miatt alváshiánytól, évente számtalan tanulmány, tucatnyi önsegítő könyv és rengeteg csodaszer jelenik meg a piacon. Minden, amivel véget vethetünk ennek a bosszantó problémának. Végeredményben arról nincs vita, hogy a horkolás egészségtelen. Összegyűjtöttük a legjobb tippeket és trükköket a horkolás elleni küzdelemhez. És van egy tizedik bónusz tippünk, melyet különösen a horkolással élők párjainak ajánlunk.

Hogy befolyásolja az óraátállítás az alvást és az egészséget?

2020. 10. 19.

Hétvégén visszaállítjuk 60 perccel az óráinkat. A nyári időszámítás hivatalosan október 25-én ér véget, amikor hajnali 3-kor visszaállítjuk az órákat 2-re. Lehet, hogy már alig várod, hogy egy órával többet alhass aznap, de a pihenés mennyisége részben az alvási szokásainktól függ. Ha azok közé tartozol, akik az ébresztőig nem kelnek fel, akkor némi extra pihenés várhat rád, de csakis akkor, ha a szokott időben fekszel le.

4 gyakori tévhit a hallásromlásról

2020. 10. 05.

Számos tévhit él az emberekben a halláscsökkenésről, a hallókészülékekről, és arról, hogyan befolyásolhatja az életünket a hallásromlás.

COVID-19 és halláskárosodás: Amit eddig tudunk

2020. 09. 21.

A COVID-19-et, vagyis a koronavírust már számos hosszútávú szövődménnyel kapcsolatba hozták, ezek közül néhány példa a szívkárosodás, a tüdőkárosodás és a neurológiai rendellenességek. Az egyik kutatási terület azt vizsgálja, hogy halláskárosodás és fülzúgás kialakulhat-e a koronavírus fertőzés miatt, esetleg annak tüneteként, vagy szövődményeként napokkal vagy hetekkel később.

Kapcsolódó termékek

Alpine PartyPlug - Fesztivál, koncert, buli füldugó

Alpine PartyPlug - Fesztivál, koncert, buli füldugó

5.215Ft 5.490Ft

Leírás Egy koncert, egy szórakozóhely, egy fesztivál vagy egy kedvenc zenekarunk fellépése. Az Alpine PartyPlug füldugóval jól felkészülhetsz minde..

Alpine Pluggies Kids - Úszás, koncert, utazás, repülés - Füldugó gyerekeknek

Alpine Pluggies Kids - Úszás, koncert, utazás, repülés - Füldugó gyerekeknek

5.215Ft 5.490Ft

Leírás Zenét hallgatni közel a hangszórókhoz, pancsolni a medencében vagy a rajzolásra koncentrálni. A kisgyerekek és a csecsemők játszanak és tanu..

Alpine Muffy  - Gyermek hallásvédő fültok húzózsinóros táskával

Alpine Muffy - Gyermek hallásvédő fültok húzózsinóros táskával

7.512Ft 9.390Ft

Klassz fültok gyerekeknek A gyermekek gyakran vannak kitéve olyan zajnak, mely túl hangos számukra. Kutatások szerint nyolcból egy gyermeknél alaku..