Mi történik, ha úgy döntök, hogy 4 órát alszom naponta


Talán épp amilyen gyakran halljuk, hogy naponta 8 pohár vizet kell meginnunk, annyiszor halljuk, hogy napi 8 óra alvás az ideális. De ez is egy olyan dolog, amit nem féltünk megkérdőjelezni, mert hányszor hallottuk, hogy amit addig hittünk, nem igaz?

Sokan a múlt kreatív géniuszai közül keveset aludtak, 1-4 órát éjjel, majd napközben néhány 20-30 perces pihenőt tartottak. Ha most arra gondoltok, „hogy a fenébe csinálta, én teljesen zombi vagyok, hanem alszom”, nem vagytok egyedül. Vannak olyan agytípusok, melyek kevés alvásra képesek? Olyan dolog lehet, mely a kreatív típusokban közös vagy az alvási folyamatnak egy trükk, amiről nem tudunk?

Ki állítja, hogy 8 órát kell aludnunk és mindenki egyforma? Képzeljük el, ha csak 4 órát alszunk éjszaka, mennyi extra időnk marad bármire... Szó szerint bármire, amit szeretnénk, de egészségesek, produktívak lennénk és boldogulnánk a mindennapokban ennyi alvással?

A Bright Side egyik szerkesztője a közelmúltban úgy döntött, hogy teszteli ezt az alternatív alvási ciklust saját magán. Az alábbi videóban elmondja tapasztalatait!

Bármi lehetséges

Annak ellenére, hogy a polifikus alvás szembemegy azzal, amit eddig gondoltunk, nem jelenti, hogy nem érdemes megpróbálni. A legfurcsább talán az lenne, hogy sok időt tölthetnénk egyedül, mikor mindenki más alszik. Azonban az ötlet, hogy rengeteg időnk szabaduljon fel, nagyon csábító, különösen, ha az ember úgy érzi, nincs elég ideje.

Összeesküvés bújhat meg az alvás mögött...?

Ezt állítani talán túlzás lenne, de furcsa, hogy eddig nem hallottunk erről, csak a „8 órás éjszaka” fogalmáról. Ha olyan sok kreatív zseninél működött régen ez a rövid alvásidő, miért nem ismerjük jobban ezt az alternatív ciklust? Milyen lenne, ha a világon mindenki átállna erre a ciklusra és nem lennénk magányosak a felszabadult idő alatt sem, ráadásul extra időnk lenne olyan kihívásokkal foglalkozni, melyek megoldásra várnak.

A polifikus alvást mindenkinek ki kellene próbálnia, hogy nála működik-e. Főleg, ha úgy érzi, hogy több időre lenne szüksége a teendői elvégzésére vagy csak úgy. Felmenőink is máshogy aludtak, mint mi, talán valamilyen rejtélyt megoldanánk az alternatív alvási módszer kipróbálásával, de amíg nem próbáltuk, nem tudhatjuk.

Ahogy a videóban is említik, alaposan járjunk utána a módszernek, mielőtt kipróbálnánk, és legyünk tudatában annak, hogy az átmeneti időszakban felmerülhetnek kellemetlenségek.

Az „aludj, amikor jól esik” sokkal jobban hangzik, mint az „aludj, amikor aludnod kell”!

Forrás: truththeory.com

Aktuális

Az Alpine felgyorsítja növekedését a Thunderplugs felvásárlásával

2019. 11. 04.

Soesterberg, 2019. november 1. – Az Alpine Hearing Protection folytatja növekedési stratégiáját a Thunderplugs/Bananaz (Safe Ears B.V.) felvásárlásával.

5 hallásvédő tipp a fejhallgató használatára

2019. 10. 28.

A fül- és fejhallgatók egyaránt képesek halláskárosodást okozni, de megvan a lehetőségünk csökkenteni a halláscsökkenés kockázatát.

Nehéz megváltoztatni a fiatalok zenehallgatási szokásait

2019. 10. 19.

A 18-35 évesek több mint fele arról számolt be, hogy legalább egyszer tapasztalt már fülcsengést zenehallgatás után.

Imádod a csendet? Ez az új alkalmazás megmutatja, mennyire zajosak az éttermek

2019. 10. 07.

A SoundPrint „csendes listákat” állít össze, így nyugodt helyszínt választhatsz az étkezéshez.

TV nézés az ágyban: rossz szokás az alvás kárára

2019. 09. 30.

Szoktál TV-t nézni, mielőtt elalszol? Biztosan előfordul.

Kapcsolódó termékek

0Ft

..

Instant Éjszaka - Alvómaszk

Instant Éjszaka - Alvómaszk

7.490Ft

Pihenjen bárhol kényelmesen. Most füldugóval kedvezményes áron. Az ár bevezető ár. Hol és mikor érdemes az Instant Éjszaka Alvómaszkot használni..